Czyszczenie biura. Najtrudniejsze miejsca do czyszczenia w biurze.

Czyste i zdrowe miejsce pracy jest ważne, jeśli chcesz odnieść sukces w biznesie. Niestety większość ludzi biznesu zauważa, że ​​kiedy wszystko wymyka się spod kontroli. Statystyki pokazują, że pracownicy pracujący w czystych biurach są zwykle bardziej produktywni, zdrowi i szczęśliwi. Czyste otoczenie wywrze dobre wrażenie na potencjalnych klientach i partnerach biznesowych. Ale czy wiesz, że niektóre miejsca w twoim biurze są bardzo trudne do czyszczenia? 

Twoja firma może przyjmować dziesiątki lub setki ludzi każdego dnia. Ponieważ ludzie dzielą małą przestrzeń, ilość brudu gromadzącego się w biurze może być wysoka. Co więcej, prawdopodobnie zapomnisz o większości trudnych do czyszczenia miejsc w biurze. Jeśli Twoi pracownicy są bardzo zajęci, mogą nie mieć wystarczająco dużo czasu na czyszczenie. W Evolve Cleaning mamy wykwalifikowany zespół sprzątający, który perfekcyjnie wykona czyszczenie.

Oto niektóre z trudnych do czyszczenia miejsc, które pozostawią lśniąco czyste. 

  • Armatura łazienkowa 

Większość kabin łazienkowych jest łatwo dostępna do czyszczenia. Jednak większość ludzi nie trafi w trudno dostępne miejsca. Pozostawią zarazki. Aby temu zapobiec, od czasu do czasu musisz zaangażować profesjonalnych sprzątaczy.

  • Krany

Zarówno w kuchniach biurowych, jak i łazienkach krany mogą być pożywką dla zarazków i bakterii. Mają niewygodne szczeliny, które mogą być trudne do osiągnięcia. W Evolve Cleaning dokładnie myjemy krany, aby wyeliminować ryzyko rozwoju pleśni. 

  • Dywaniki, dywany i tapicerki 

Materiał podłogowy wybrany do biura może być trudny do czyszczenia. Może być pełen plam po kawie lub zebrał duże ilości brudu. Nasz zespół zastosuje zamontowane na ciężarówce systemy ciepłej wody do czyszczenia i dezynfekcji dywanów. Jest to obecnie najbardziej wydajna metoda czyszczenia na rynku. Angażując nasz zespół, nie będziesz używać środków czyszczących, które mogą doprowadzić do uszkodzenia dywanów. 

  • Lodówka i kuchenka mikrofalowa

Pracownicy codziennie przynoszą lunch do biura i podgrzewają go w kuchence mikrofalowej, lodówce i kuchence mikrofalowej to dwa ważne miejsca, które wymagają dokładnego czyszczenia. Brud z dziesiątek lub setek podgrzanych posiłków każdego tygodnia może być trudny do usunięcia. Co więcej, powierzchnie wokół kuchenki mikrofalowej lub lodówki mogą mieć trudniejsze kąty do prawidłowego czyszczenia. Aby Twoi pracownicy byli szczęśliwi, musisz upewnić się, że oba miejsca są odpowiednio oczyszczone. 

  • WC 

Toalety są trudne do czyszczenia, szczególnie gdy są wspólne dla wielu osób. W szczególności muszle klozetowe do biur mogą być koszmarem, jeśli codziennie dzielą się nimi ludzie. Nagromadzanie się resztek, plamy i przebarwienia to tylko niektóre z cech, które je charakteryzują. 

Czyszczenie obszaru za miską to kolejne wyzwanie, ponieważ są one zwykle mocno ściśnięte na ścianie, co zapewnia niewystarczające miejsce na dotarcie i wyszorowanie tylnej części. Mimo problemów toaleta jest jednym z najważniejszych miejsc w biurze. Nie pozwól swoim pracownikom stale zajmować się brudnymi toaletami.  Zatrudnij specjalistów do pracy. 

  • Pod biurkami 

Większość ludzi zapomni posprzątać pod biurkiem lub opuścić pracę na kolejny dzień. Prowadzi to do szybszego gromadzenia się brudu, który później może być trudny do czyszczenia. Większość ludzi je ignoruje, ponieważ usunięcie ciężkiego wyposażenia może być ciężką pracą. Kurz i cząsteczki kurzu w okolicy mogą dostać się do powietrza i powodować przyczyny alergiczne. 

Podczas czyszczenia obszarów znajdziesz wiele przedmiotów, takich jak gumki, ołówki i spinacze, które spadają w małych miejscach, a Twoi pracownicy o nich zapominają. Dzięki profesjonalnym usługom sprzątania będziesz mógł nazwać swoje biuro lśniąco czystym. 

  • Na górze półek 

Niektóre osoby zignorują czyszczenie na półkach biurowych i szafkach, ponieważ są one trudno dostępne. Ale po nagromadzeniu się kurzu obszary stają się jeszcze trudniejsze do czyszczenia, a co gorsza, zaczyna on wpływać na jakość powietrza. W Evolve Cleaning mamy odpowiedni sprzęt, który pomoże ci prawidłowo i regularnie sprzątać wysokie miejsca. Po skorzystaniu z naszych usług będziesz oddychać czystym powietrzem. 

Czyszczenie biura. Dodatkowa wskazówka: światła

Większość ludzi nie wie, że oświetlenie w ich biurze wymaga dokładnego czyszczenia. Zakładają, że światła nie wymagają czyszczenia, ponieważ nie są połączone z ziemią. Jednak wszędzie będzie dużo pyłu i wyląduje na nich.

Oczyszczone biuro zawsze będzie dobrze wyglądać. Chociaż możemy nic o tobie nie wiedzieć, wiemy coś o twoim biurku. Niezależnie od tego, jak bardzo starasz się zachować porządek, zawsze będzie bałagan, gdy zbędne przedmioty go zagracą.

Wykonanie dowolnego zadania, w tym pozornie łatwych zadań, zawsze będzie trudne na zagraconym biurku. Na szczęście wystarczy kilka kroków, aby uporządkować przestrzeń biurową i łatwo wykonywać zadania. Twój poziom stresu zmniejszy się, gdy nie pozostaną żadne przedmioty i możesz łatwo znaleźć cokolwiek chcesz.

Oto wskazówki, które należy zrobić, aby uporządkować swoje biuro przed Nowym Rokiem 2020.

Zidentyfikuj potrzebne rzeczy

Zacznij od utworzenia listy elementów, których nie używałeś przez ponad dwa tygodnie. Możesz to zrobić przez tydzień, jeśli potrzebujesz wiarygodnej listy. Zidentyfikujesz również przedmioty, których regularnie używasz oraz te, które powinieneś trzymać bliżej. Wszystko, czego rzadko używasz, takie jak pliki, jest warte digitalizacji .

Uwzględnij czyszczenie na liście działań

Czyszczenie powinno stanowić część codziennej listy rzeczy do zrobienia. Musisz zaangażować się w pracę. Robiąc to wcześnie rano, będziesz mieć pewność, że nie będzie przeszkadzał w niczym innym w ciągu dnia. Kiedy stanie się częścią twojego codziennego życia, nigdy Cię nie stresuje i zaakceptujesz to jako jeden z priorytetów.

Sortuj, usuwaj i przekazuj datki

Po zidentyfikowaniu przedmiotów, które powinieneś trzymać w biurze, oddziel je od przedmiotów, które chcesz przenieść – takich jak rzeczy, które chcesz rozdać, zabrać do domu lub przechowywać w szafie. Unikaj trzymania czegokolwiek, co nie wspiera twojej pracy lub nie zmusza cię do zrobienia. Podczas procesu usuwania zanieczyszczeń z biura powinieneś znać cel każdego elementu w przestrzeni biurowej i nie powinieneś mieć duplikatów. Jeśli są przedmioty do przekazania, zanieś je do najbliższego centrum recyklingu.

Digitalizacja

Aby uzyskać płynne usuwanie zanieczyszczeń, digitalizuj wszystko, co możesz. Obejmuje to zdjęcia, towary fizyczne i przedmioty, takie jak wizytówki. Możesz podać wizytówki jako kontakty LinkedIn. Będziesz musiał pozbyć się wszystkiego, co otrzymałeś bezpłatnie na zjeździe lub seminarium i nie możesz konkurować z certyfikatami osiągnięć lub nagrodami. Następnie kup urządzenie typu „wszystko w jednym”, takie jak skaner-drukarka-faks, uchwyt na kartkę i taśma, aby zaoszczędzić miejsce.

Rozważ zmianę kolejności

Po każdym przeniesieniu niepotrzebnego przedmiotu i masz pojęcie o tym, czego potrzebujesz w przestrzeni biurowej, rozejrzyj się i ponownie przemyśl układ. Być może istnieje lepszy sposób na samodzielne skonfigurowanie się, szczególnie jeśli możesz użyć miejsca na ścianie. Stwórz przestrzeń dla każdego zadania, aby przestrzeń biurowa była wydajna. Pamiętaj, aby częściej używać rzeczy, których używasz.

Ponadto zastanów się, jak chcesz dotrzeć do innych rzeczy / przedmiotów w pokoju. Otwarta przestrzeń sprawi wrażenie lub złudzenie dużej przestrzeni i mocy. Na przykład możesz ustawić biurko tak, aby nie znajdowało się ono między tobą a twoimi klientami.

Kup materiały eksploatacyjne

Mając na uwadze nową konfigurację, idź i kup torby, kosze lub inne materiały potrzebne do uporządkowania tego, co masz. Funkcjonalność powinna być Twoim najwyższym priorytetem. Zabawne tekstury i kolory znacząco wpłyną na Twoją zdolność do wyrażania siebie i nastroju. Pamiętaj, aby zaplanować rzeczy osobiste, takie jak kurtki. Ważne są również codzienne środki dezynfekujące. Etykietowanie materiałów eksploatacyjnych ułatwi ich znalezienie.

Czysty

Zetrzyj każdą powierzchnię i wyczyść sprzęt. Na przykład możesz wysadzić komputery i klawiatury oraz zamrozić poduszki siedzeń. Twoim celem jest zadbanie o to, aby wszystko było schludne i czyste.

Odłóż niepotrzebne przedmioty

Przygotowując materiały biurowe i czystą przestrzeń, umieść wszystko tam, gdzie chcesz. Pamiętaj, aby po użyciu zachować każdy przedmiot z powrotem do domu. W ten sposób zawsze znajdziesz to, czego potrzebujesz i rzadko kupujesz zamiennik czegoś, co już masz.

Ostatnie poprawki

Ostatnie zmiany obejmują zadania takie jak przesyłanie strumieniowe ikon pulpitu i kupowanie sobie bukietu. Ważne jest inspirujące malowanie lub tablica inspirująca, aby dodać otuchy w przestrzeni.

Wniosek

Gdy twoje biuro będzie czyste i uporządkowane, będziesz musiał je zachować tak długo, jak to możliwe. Co tydzień chodź przez biuro i pozbywaj się nagromadzonych śmieci. Nie jedz przy biurku ani nie zezwalaj na to innym. Kup więcej pojemników, aby pomieścić niepotrzebne przedmioty. Sprawdź biuro przed wyjściem każdego wieczoru i zadaj sobie pytanie, czy jesteś zadowolony z aranżacji biura . Pozbądź się wszystkiego, co sprawia, że ​​wyglądasz nieprofesjonalnie.

Sprzątanie powierzchni biurowej to duże zamówienie. Kurz i brud będą się nadal gromadzić, zwłaszcza gdy w miejscu pracy przebywa wiele osób. Jeśli jednak zatrudnisz specjalistów do wykonania pracy za Ciebie, możesz zamiast tego skoncentrować się na codziennych czynnościach biznesowych.