Co sprawia, że Amerykanie mają właściwy sposób myślenia, aby magia czyszczenia się wydarzyła? Podczas gdy odpowiednie narzędzia do czyszczenia są niezbędne, a pomocnik sprzątający byłby miły, 80 procent Amerykanów twierdzi, że słucha muzyki podczas czyszczenia, zgodnie z nową ankietą zleconą przez Jelmar, producenta środków czyszczących z linii CLR i Tarn-X.
Muzyka ma udowodnione pozytywne korzyści i wpływy wyrażone w nastroju i emocjach, produktywności i skupieniu, nauce i pamięci oraz wielu innych. Nic więc dziwnego, że prawie wszystkie osoby czyszczące muzykę (94 procent) zgłaszają pozytywne odczucia związane ze słuchaniem muzyki podczas czyszczenia. Dwie trzecie (66 procent) twierdzi, że muzyka sprawia, że ich czyszczenie jest jeszcze przyjemniejsze.
„Naszym celem w Jelmar jest opracowywanie skutecznych rozwiązań czyszczących, które pomogą zmniejszyć wysiłek włożony w oczyszczanie śmieci i brudu w domu”, powiedziała Alison Gutterman, dyrektor generalny Jelmar. „Cieszyliśmy się jednak, że inni ludzie mogą potrzebować pomocy w szybkim i łatwym wykonaniu pracy, a muzyka jest tak energetyzującym i motywującym pomocnikiem”.
Samozidentyfikowani muzyczni sprzątacze, którzy odpowiedzieli na ankietę, stwierdzili, że najczęściej czyszczą melodie na rock, pop lub country. Aby pomóc muzykom w czyszczeniu rowków przy usuwaniu brudu, Jelmar stworzył zestaw list odtwarzania dostosowanych do ich zainteresowań. Listy odtwarzania obejmują najlepsze gatunki środków do czyszczenia muzyki, muzykę o tematyce związanej z czyszczeniem i zabawną muzykę, aby zaangażować całe gospodarstwo domowe.
Dodatkowe najważniejsze ankiety to:
• Połowa (52 procent) środków czyszczących ma specjalną muzykę do czyszczenia lub twierdzi, że muzyka jest ważna dla ich rutyny.
• Prawie wszystkie osoby czyszczące muzykę (92 procent) zauważają co najmniej jeden obowiązek, który jest najbardziej przyjemny z muzyką. Najczęściej sprzątanie w obszarach gastronomicznych (67 procent) lub czyszczenie podłóg (66 procent)